Tuesday Tunes #2


Nicht neu, aber Leslie Clio ist bei mir gerade ein kleiner Dauerbrenner. Wer den Film Schlussmacher gesehen hat, dem ist der Song „I Couldn't Care Less“ sicher bekannt. Ich finde Leslie's Musik gerade sehr erfrischend, irgendwie retromäßig, und ich mag es, dass sie auf Englisch singt, denn es passt meiner Meinung nach ganz gut zu ihr. Was meint ihr?
_____________

This week I'm going to introduce you to Leslie Clio, a german singer, who - thank god - sings in english. An aspect I like about her a lot, because in my opinion English suits her really well! Also I like the freshness and retro-style in her songs. What do you think? 

 

"I Couldn't Care Less" - Official Video 


"Told You So" - Live at Tritonus Studios in Berlin 


Habt einen sonnigen Dienstag! / Have a sunny tuesday!

No Comments Yet, Leave Yours!